Hoe kan ik de vraag die ik gesteld heb doen stoppen zodat er geen antwoorden meer komen als ik genoeg weet?

Vraag, stoppen, antwoorden, genoeg

7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Gewoon laten staan je hoeft er toch niet meer naar te kijken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom zou je geen antwoorden meer willen krijgen op je vraag? Zelfs als je denkt een prima of een paar geweldige antwoorden te hebben ontvangen, dan nog is het mogelijk dat het beste antwoord er niet bij staat!

Antwoorden (2)

Je kunt een Beste Antwoord kiezen als je genoeg weet. Hiermee geef je aan dat je tevreden bent.

Maar de vraag echt "sluiten" kan niet. Je kunt hoogstens de vraag verwijderen, maar dan hebben anderen niets meer aan de antwoorden.

Toegevoegd na 3 uur:
Of je kunt zoiets toevoegen: "Hartelijk dank voor alle antwoorden, ik weet nu voldoende!".
SimonV
7 jaar geleden
Dat kan niet meer, anders dan door de vraag helemaal te verwijderen.

"vroeger" stond een vraag 10 dagen open en daarna werd deze automatisch afgesloten, of je forceerde dit door zelf een beste antwoord te kiezen.

Daar zijn veel goede antwoorden door verloren gegaan (deze konden niet meer toegevoegd worden).
GV heeft de keuze gemaakt dat te veranderen. Een vraag kan nu niet meer afgesloten worden.

Toegevoegd na 1 uur:
Correctie (met dank aan Ritsuka): de vraag werd na 7 dagen afgesloten, niet na 10.
Ritsuka
7 jaar geleden
Was toch 7 dagen?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
Oeps... da's waar !
Amadea
7 jaar geleden
Je kon vroeger de termijn dat jouw vraag open stond nog twee keer verlengen. Daarna was het afgelopen. Tegenwoordig kun je nog jarenlang antwoord geven op een oude vraag.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Antwoord op oude vragen kan niet alleen, ze komen zelfs in beeld als "onbeantwoorde vraag", met "antwoord nodig", soms met een antwoord dat er ook al lang staat, en het probleem zo goed als zeker niet meer bestaat. Daar keek ik in het begin niet naar, en heb toen zo'n achterhaalde vraag beantwoord. En dat antwoord weer weggehaald omdat niemand er iets aan had. Ik doe dat niet nog een keer.