Waar gaat dit liedje over?

Waar gaat taylor swift - Dear john over ik weet dat het over john mayer en taylor swift gaat maar wat ik niet snap is ze zeggen dat mayer het uitmaakte met swift maar als ik dit lied luister klinkt het net of swift het uit maakte vooral door dit stukje

All the girls that you run dry
Have tired lifeless eyes
'Cause you burned them out
But I took your matches
Before fire could catch me
So don't look now
I'm shining like fireworks
Over your sad empty town
Ooohhh

En dit stukje snap ik ook niet meer

And you'll add my name
To your long list of traitors
Who don't understand
And I'll look back in regret
How I ignored when they said
Run as fast as you can

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Het klinkt alsof die John vreemdgaat of al heel veel meiden heeft gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze probeert hiermee haar imago een beetje op te drukken, iemand dumpen is voor een popster veel "cooler" dan gedumpt worden